Кошик
2915 відгуків
+380 (99) 017-56-22
+380 (68) 360-81-76
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Поштана відділення, поштомат або адресна доставка !!! - замовлення відправляємо щодня !!!! - замовлення прийняті до 13:00. відправляємо того ж дня! - замовлення прийняті після 13:00. відправляємо наступного дня !!! - у виняткових випадках час доставки може зміститися на 1 день Як оформити замовлення ?! Заповніть такі дані: - населений пункт - Номер відділення - прізвище та ім'я одержувача - номер телефону - спосіб оплати Вартість: Ціна доставки залежить від ваги посилки. Ви можете самостійно розрахувати вартість доставки, скориставшись сервісом Нової Пошти - https://novaposhta.ua/ru/delivery Час доставки: Доставка посилки займає від 1 до 3 днів. Після відправки товару Ви отримаєте номер накладної, за яким, скориставшись додатком Нової пошти, зможете відстежити місце перебування замовлення Як дізнатися про прибуття товару: Як тільки посилка прибуде на склад, транспортна компанія надішле Вам SMS-повідомлення з повідомленням про прибуття та адресою відділення Як отримати посилку: Для отримання замовлення необхідно пред'явити документи, які підтверджують Вашу особу або скористаються програмою "Нової пошти", встановленою на Вашому телефоні
  • Магазини RozetkaПереваги доставки до точок видачі ROZETKA Безкоштовна доставка для покупця. Якісний сервіс. Розрахунок Пром-оплатою при замовленні Зручне розміщення пунктів видачі. Комфортні відділення з примірочними. Можливість оглянути товар. Доставка до пунктів видачі ROZETKA діє для замовлень довша сторона яких не більше 120 см, об’ємна вага відправлення не повинна перевищувати 30 кг.
  • УкрпоштаЯк оформити замовлення з доставкою Укрпошта?! Вкажіть такі дані: - назва населеного пункту - поштовий індекс - ПІБ одержувача - номер телефону - спосіб оплати Якщо Ви не знаєте індексу – вкажіть повну адресу (Область, район, місто, вулиця, будинок) і ми самостійно знайдемо його в базі Укрпошти Вартість: Вартість доставки залежить від ваги товару. Дізнатись ціну можна самостійно за допомогою спеціального калькулятора Укрпошти або уточнити у нашого менеджера. Термін доставки: У міста та селища – 2-4 дні, у села – протягом 5-10 днів Відстежити місцезнаходження замовлення можна за номером накладної на спеціальному сервісі Укрпошти (https://www.ukrposhta.ua/ua) Як дізнатися про прибуття посилки: Як тільки посилка з'явиться у поштовому відділенні, Ви отримаєте SMS-повідомлення від транспортної компанії з повідомленням про прибуття посилки Як забрати товар: Для отримання посилки пред'явіть паспорт чи інші документи
  • СамовивізВи можете забрати товар самостійно зі складу/магазину у місті Кропивницький Як забрати товар самостійно: Самовивіз товару зі складу нашого магазину доступний для мешканців та гостей міста Кропивницький (Кіровоград) за адресою: вул. Академіка Корольова 32/4. Щоб не змушувати Вас чекати на підготовку товару, попередньо потрібно зробити замовлення через сайт або менеджера. Контактні номери +380990175622 +380683608176 Viber/WhatsApp +380990175622
  • Meest ПОШТА
  • Міжнародна доставка ( Укрпошта )Як оформити замовлення з міжнародною доставкою? Якщо Вам потрібно доставити товар Ізраїль, Канаду, ЄС або будь-які інші країни світу - необхідно оформити замовлення на сайті або через будь-який зручний для Вас месенджер (Viber/Whats App). Виходячи з габаритів, ми зможемо прорахувати вартість доставки. Після цього ми надішлемо рахунок на оплату, який буде включати вартість замовлення і доставки. Після оплати протягом 1-го дня ми надішлемо замовлення. Відстежити посилку можна на сайті Укрпошти (https://www.ukrposhta.ua/ua) Як сплатити замовлення? Після прорахунку ми надішлемо електронний рахунок на оплату, який можна буде сплатити з будь-якої картки. Інформацію про доставку уточнюйте за Viber , Telegram , Whats App . Номер для зв'язку +380990175622 P.S. Упаковуючи Ваші замовлення, ми самі підбираємо максимально компактну упаковку, щоб Ви не переплачували кур'єрській службі за доставку!!!

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри оформленні замовлення на маркетплейсе prom.ua або на сайті компанії, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Пром-оплата доступна з операторами доставки: Нова пошта, Justin та Укрпошта. Переваги Пром-оплати для покупців: -Безпечно. Покупець забере своє замовлення у відділенні пошти і тільки після цього продавець отримає гроші. -Зручне оформлення онлайн. Покупці можуть оплачувати покупки прямо на сайті банківською карткою Visa або Mastercard. -Легкий повернення. Покупець оглядає товар у відділенні пошти і якщо він не підійшов — відмовляється від отримання. Коли посилка повернеться до продавця — покупець отримує свої гроші назад на карту.
  • Оплата на карту Моно Банкоплата на карту або розрахунковий рахунок !!! Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримаєте SMS-повідомлення з реквізитами та суму Вашого замовлення. Сплатити можна за допомогою терміналів самообслуговування або мобільного додатку Mono Bank Оплата доставки здійснюється при отриманні товару на пошті.
  • Готівкою при самовивозі з магазину
  • Післяплата ( Укрпошта)Сплачуйте за товар після отримання !!!
  • Оплата на карту Приват Банкоплата на карту або розрахунковий рахунок !!!
  • Безготівковий розрахунок для ФОПЛише категорія "Товари для копчення"
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
  • ПісляплатаОплата за посилку проводиться готівкою у відділенні пошти при отриманні товару. Також Ви оплачуєте доставку (вартість залежить від ваги посилки) і комісію за післяплата: вартість послуги на Новій Пошті - 20 грн +2% від суми товару.

                                                                            Шановні покупці !

Зверніть увагу , що товари з різних груп доставляються окремо , так як знаходяться на різних складах !!!

Приклад : товар з групи "Рибалка" і група "Копчення" ми не можемо відправити однією посилкою!!!!

 

Огляд та отримання товару на відділенні перевізника !!!!

Переконливо рекомендуємо перевіряти Ваші посилки ( цілісність , комплектацію і т. д. ) на відділенні перевізника в присутності представника транспортної компанії !!!!

Дуже часто перевізники не дбайливо ставляться до перевезення та зберігання посилок !!!! Ми страхуємо весь товар на повну вартість і уважно перевіряємо його перед відправкою !!!!! У випадку виявлення дефекту або невідповідності опису , передзвоніть прямо з відділення перевізника на зазначений на номер декларації , для оперативного вирішення питання !!!!

Претензії про шлюб, дефекти , не відповідності опису і т. д. , які виявлені поза відділення транспортної компанії (перевізника ) - адміністрацією сайту не приймаються !!!!

 

 

 

 

 

,

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner